روتختی‌های جدید و مد روز

امروزه توجه به اتاق و وسایل خواب از اهمیت بالایی برخوردار است. افراد به دلیل مشغله‌های روزمره‌ای که دارند زمان‌های محدودی از روز را می‌توانند برای استراحت و خواب صرف کنند، بنابراین ترجیح می‌دهند این زمان را در یک محیط آرام و جذاب سپری کنند. همواره تخت خواب در نقطه کانونی اتاق خواب قرار دارد و توجه به تزئینات و دکوراسیون مربوط به آن می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی شکل ظاهری اتاقتان داشته باشد. برخی از افراد پیرو مد روز هستند و دوست دارند همیشه کالاهای خانه‌شان را از وسایل مد روز و ترند انتخاب نمایند، روتختی‌های جدید نیز یکی از این موارد است که توجه بسیاری به آن دارند.

نوعروسان، نوجوانان و خانم‌های خانه‌دار به دلیل اهمیت روتختی در اتاق خواب، توجه بسیاری در انتخاب و خرید آن دارند. در این مطلب قصد داریم در مورد بعضی از روتختی‌های جدید و ترند سخن بگوییم، شما نیز اگر قصد خرید روتختی جدید دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در این رابطه کسب کنید.

انتخاب روتختی ترند و مد روز

روتختی دونفره خاکستری

روتختی را می‌توان لباس و روکش تخت خواب دانست، بنابراین نباید توجه به ترند و مد روز بودن آن برایتان عجیب باشد. افراد زیادی هستند که توجه زیادی به دکوراسیون خانه و مخصوصا اتاق خوابشان دارند، این اشخاص ترجیح می‌دهند به دلیل پیروی از استانداردهای مد روز، کالاهای خانه‌شان را بر اساس آن انتخاب کنند.

روتختی جز مواردی است که تاثیر زیادی بر دکوراسیون اتاق خواب دارد و طرح و نقش آن از موارد مهمی است که خانم‌های باسلیقه و شیک توجه ویژه‌ای به آن دارند. به همین دلیل در ادامه برخی از ترندترین طرح‌ها و رنگ‌ها را برای روتختی معرفی می‌کنیم تا بتوانیم شما را در انتخاب و خرید روتختی همراهی کنیم.

روتختی راه راه ریز

روتختی طوسی کاورلت

یکی از طرح‌های جذابی که به اتاقتان روح و جانی تازه می‌بخشد، طرح راه راه عمودی یا افقی است. شاید تا به حال به تاثیرات این خطوط در محیط اطرافتان توجه نکرده باشید؛ اما این خطوط می‌توانند نقش مهمی در زیبایی فضای خانه داشته باشند. اگر بخواهیم در مورد تاثیرات آن توضیح دهیم، باید به دو مورد خیلی مهم اشاره کنیم:

  • روتختی راه راه ریز می‌تواند باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای اتاق خواب شود.
  • روتختی راه راه ریز باعث زیباسازی محیط با استفاده از هارمونی رنگ‌های به کار رفته در آن می‌شود. (همان‌طور که می‌دانید پارچه‌های راه راه از دو رنگ جداگانه تشکیل شده‌اند، به همین منظور می‌توان از این رنگ‌ها برای انتخاب و خرید کالاهای خواب دیگر مانند کوسن، میز عسلی، آباژور، پرده اتاق و غیره استفاده کرد و زیبایی خیره‌کننده‌ای به اتاق خواب بخشید.)

اگر شما به دنبال خرید روتختی راه راه هستید بهتر است رنگ‌های طوسی راه راه را انتخاب کنید. رنگ طوسی یکی از رنگ‌های خنثی است که با اکثر رنگ‎ها سازگاری دارد و ترتیب آن‌ها می‌تواند جلوه‌ای زیبا ایجاد کند. بنابراین اگر دنبال خرید روتختی جدید و ترند هستید، روتختی طوسی راه راه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ادامه برخی از رنگ‌ها متناسب و هماهنگ با رنگ طوسی را ذکر می‌کنیم که می‌توانید در دکوراسیون اتاق خوابتان از آن‌ها استفاده کنید.

  • رنگ آبی فیروزه‌ای
  • رنگ بنفش پررنگ
  • رنگ صورتی (صورتی در انواع تناژها می‌تواند ترکیبی خارق‌العاده با طوسی به وجود آورد.)
  • رنگ آبی ملایم
  • رنگ سبز سیر و یشمی
  • رنگ نارنجی
  • رنگ زرد
  • رنگ سفید
  • رنگ خاکستری متضاد

روتختی ترند طرح ساده

اگر از علاقه‌مندان به دنیای مد و دکوراسیون داخلی خانه باشید به احتمال زیاد تصاویر بسیاری از روتختی‌ جدید با طرح ساده و تک‌رنگ مشاهده کرده‌اید. طرح‌ ساده به افراد آزادی عمل بیشتری می‌دهد و اجازه می‌دهد راحت‌تر و ‌بی‌پرواتر در مورد رنگ و دکوراسیون سایر بخش‌های اتاق تصمیم بگیرند. همان‌گونه که می‌دانید روتختی می‌تواند تاثیر بسیاری بر فضای اتاق خواب داشته باشد.

همچنین انتخاب رنگ مناسب می‌تواند بر کیفیت خواب و استراحت‌های شما نیز تاثیرگذار باشد، از این رو بهتر است دنبال خرید روتختی مد روز با رنگ‌های نرمال و ملایم باشید. روتختی ترند ساده دارای مزایایی در طراحی دکوراسیون است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند، در ادامه برخی از این ویژگی‌های مثبت را بیان می‌کنیم.

  • آرامش‌بخش بودن: اتاق خواب مکانی برای خواب و استراحت است، بنابراین آرامش در این محیط حرف اول را می‌زند. بسیاری از افراد از طرح‌های شلوغ و پیچیده در اتاق خواب استفاده نمی‌کنند و به دنبال روتختی جدید ساده هستند تا آرامش لازم را برای محیط فراهم آورند.
  • دور از شلوغی: امروزه ابعاد خانه‌ها کوچک‌تر شده است و طرح‌های شلوغ می‌توانند تاثیر منفی داشته و باعث کاهش ابعاد اتاق شوند. بنابراین بسیاری از افراد برای بزرگ‎تر و دل‌بازتر دیده شدن فضای اتاق خوابشان از طرح‌های ساده استفاده می‌کنند.
  • طول عمر بیشتر: روتختی ساده همواره جز روتختی مد روز محسوب می‌شود و کمتر امکان دمدِ شدن دارد، به همین دلیل شما می‌توانید برای مدت‌زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنید. به عبارتی می‌توان گفت روتختی جدید ساده جزو گزینه‌های اقتصادی برای دکوراسیون خانه به شمار می‌آید.

حال که به مزایا طرح‌های ساده در روتختی جدید آشنا شدید، در ادامه برخی از رنگ‌های ترند را بررسی می‌کنیم.

  • روتختی کرم جدید: رنگ کرم جزو رنگ‌های خنثی است که با تمامی رنگ‌ها به‌جز رنگ زرد هماهنگی دارد و می‌تواند ترکیبی ایده آل ایجاد کند. این رنگ در دکوراسیون داخلی خانه به وفور استفاده می‌شود، اتاق خواب یکی دیگر از بخش‌هایی است که می‌توانید از این رنگ استفاده کنید. اگر روتختی جدید خود را کرم رنگ انتخاب کرده‌اید می‌توانید وسایل اتاق خوابتان را به رنگ‌های سفید، طوسی، آبی، صورتی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، آبی فیروزه‌ای، مشکی، قرمز، طلایی و سبز انتخاب کنید.
  • روتختی جدید طوسی رنگ: همان‌طور که در بخش قبل توضیح دادیم رنگ طوسی یکی از رنگ‌های خنثی و محبوب در دکوراسیون داخلی خانه است. افراد معمولا این رنگ را با ترکیب با رنگ‌های دیگر استفاده می‌کنند تا زیبایی و جلوه خاصی به محیط ببخشند. مناسب‌ترین انتخاب برای ترکیب با روتختی جدید طوسی، رنگ بنفش است که می‌تواند باعث بهبود خواب شما شود. شما می‌توانید کوسن تخت خوابتان را به رنگ‌های مختلفی انتخاب کنید یا پرده اتاقتان را ترکیبی از رنگ‌ طوسی با دیگر رنگ‌ها انتخاب کنید تا جذابیت خیره‌کننده‌ای به اتاق خواب داده شود.
  • روتختی‌های جدید و مد روز
  • روتختی جدید سفید: یکی از اولین انتخاب‌ها برای روتختی مخصوص نوعروسان، روتختی ترند سفید رنگ است. رنگ سفید نماد پاکی و آرامش است، بنابراین می‌تواند گزینه مناسبی در اتاق خواب به شمار آید. این رنگ علاوه بر پاکی می‌تواند هارمونی رنگ مناسبی را با رنگ‌های دیگر ایجاد کند، همچنین شما به راحتی می‌توانید روتختی جدید سفید خود را با انواع رنگ‌ها ست کنید. این رنگ باعث منعکس شدن نور بیشتر در محیط اتاق خواب می‌شود و می‌تواند سرزندگی و شادی بیشتری در صبحگاهان به شما انتقال دهد. علاوه بر این از گرم شدن اتاق خواب جلوگیری می‌کند، بنابراین این نوع روتختی مد روز می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما محسوب شود.

سخن پایانی

اتاق خواب یکی از مکان‌های مهم هر خانه‌ای است که المان‌های بسیاری در طراحی و زیبایی آن تاثیر دارند. روتختی را می‌توان تاثیرگذارترین وسیله در دکوراسیون اتاق خواب دانست. در این مقاله درباره چند مورد از مدل‌های روتختی‌ جدید و مد روز اطلاعات جامعی در اختیار شما گذاشتیم، اگر قصد خرید روتختی ترند را دارید می‌توانید از موارد ذکر شده در انتخاب خود استفاده کنید.

حال وقت آن رسیده است که یکی از تولیدکنندگان و واردکنندگان معتبر در این زمینه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از محصولات آن دیدن کرده و بهترین خرید را داشته باشید. کاورلت یکی از خوش‌نام‌ترین مجموعه‌هایی است که در صنعت نساجی و تولید کالای خواب کشور فعالیت می‌کند، این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال 1393 آغاز کرده است و با تولید محصولات باکیفیت و وارد کردن کالاها از بهترین برندهای خارجی توانسته است سهم بسیاری از بازار را از آن خود کند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه از محصولات متنوع این فروشگاه دیدن کرده و در نهایت روتختی مد روز خود را سفارش دهید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *