بالش مسافرتی چست؟

فرقی ندارد که هوایی و یا به وسیله ماشین شخصی، قطار، اتوبوس و… سفر کنید؛ داشتن یک بالش مسافرتی برای هر مسافری ضروری است و باید بالشی تهیه کنید که کاملا برای سفر مناسب باشد. این بالش‌ها بسیار در کیفیت سفر شما موثر هستند و باید در تجهیزات سفر شما قرار بگیرد. بالش مسافرتی یک وسیله‌ی ارزان و کم حجم است که بیشتر برای سفرهای طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بالش یک تکیه گاه برای سر، گردن و شانه‌های شما می‌باشد و باعث می‌شود در سفر دچار درد در این نواحی نشوید.

انواع بالش مسافرتی

انواع بالش مسافرتی

اکثر افراد در سفر دچار درد بدن و کوفتگی در مسیر مسافرت می‌شوند. این دردها به دلیل فشار و کشش‌های نا متوازنی است که در طول مسیر به شما وارد می‌شود. در این مقاله پرطرفدارترین و مناسب‌ترین بالش‌ها را برای سفر به شما معرفی می‌کنیم. انتخاب این نوع بالش کار سختی نیست شما می‌توانید مدل‌های موجود را بررسی کرده و بر اساس نیاز و خواسته‌ی خود نوع بالش، جنس و اندازه آن را انتخاب کنید. برای خرید بالش می‌توانید از مشاوران کاورلت کمک بگیرید.

بالش U شکل

انواع بالش مسافرتی

این بالش از پر طرفدار‌ترین و بهترین بالش مسافرتی است که وزن متوسطی دارد و جنس آن از فوم است. شما از این بالش علاوه بر سفر، برای استراحت در منزل و محیط کار هم می‌توانید استفاده کنید. افرادی که دارای مشکلات مربوط به سر و گردن هستند در ماشین حین رانندگی از این بالش استفاده می‌کنند. اگر عادت دارید که گردن خود را به سمت جلو نگه دارید، این بالش گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما می‌باشد زیرا می‌تواند گردن شما را در حالت مناسب قرار دهد. شما می‌توانید این بالش را بین تکیه گاه صندلی و گردن خود قرار دهید، به آن تکیه دهید و یا اینکه آن را روی شونه‌ی خود بیاندازید و سر خود را روی آن تکیه دهید. بالش U رنگ‌های متنوعی دارد و در ابعاد و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود.

بالش دور گردنی

بالش دور گردنی

این بالش در انواع وسیله‌های نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد و وضعیت سرور گردن شما را در حالت بسیار مناسبی قرار می‌دهد. این بالش برای زمانی که روی صندلی نشسته‌اید بسیار عالی است زیرا باعث می‌شود که سر شما روی شانه کنار دستی‌تان قرار نگیرد. این بالش از جنس فوم است و ممکن است که به سرعت عرق کند پس بهتری است که از یک پارچه در قسمت داخلی آن استفاده کنید. این بالش رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی دارد و بسیار سبک و کم حجم است. بالش ترتل نوع پیشرفته‌ی این بالش هاست که از بهترین بالش‌های گردنی می‌باشد. این بالش قابل شستشو است و ارتفاع آن قابل تنظیم می‌باشد. یک بافت شبکه‌ای در مرکز بالش ترتل قرار دارد که از تعریق جلوگیری می‌کند.

بالش مسافرتی J شکل

بالش مسافرتی J شکل

بالش J شکل همانطور که از نامش پیداست به شکل حرف J می‌باشد و با بالش U شکل فرق می‌کند. این بالش یک بالش استاندارد می‌باشد بسیار راحت می‌باشد همچنین وزن آن بسیار سبک است. شما می‌توانید به راحتی این بالش را بشویید و نگران خراب شدن آن نباشید زیرا قابلیت شستشوی بالایی دارد. تنها عیب این بالش این است که حجم بزرگی دارد و ممکن است در کیف و یا ساک شما جا نگیرد و مجبور باشید آن را با دست حمل کنید و یا اینکه به کیف خود آویزان کنید؛ اما بزرگ بودن حجم آن از طرفداران بالش J شکل کم نکرده است زیرا مزیت‌های آن بسیار بیشتر است. بهترین زمان استفاده از بالش J شکل مواقعی است که کنار پنجره هواپیما، قطار و یا اتوبوس نشسته‌اید زیرا می‌تواند سر، شانه و گردن شما را در بهترین حالت ممکن قرار دهد.

بالش مسافرتی گردنی و تهویه‌دار

این بالش جدید‌تر پیشرفته‌تر از دیگر انواع بالش مسافرتی می‌باشد و قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر است. استفاده از این بالش بسیار راحت است؛ بالش گردنی تهویه دار به طور کامل دور گردن شما را می‌گیرد و از آن محافظت می‌کند. دو لایه فوم انعطلاف‌پذیر در ساختار این بالش قرار گرفته است که در بین این فوم‌ها منافذ زیادی وجود دارد و از تعریق جلوگیری می‌کنند. کیفیت آن بسیار بالا می‌باشد و قابلیت شستشو دارد. شما می‌توانید موقع خواب از این بالش استفاده کنید تا در زمان خواب گردن شما در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد. توصیه می‌شود کسانی که به مسافرت‌های طولانی مدت می‌روند

بالش دور گردنی فومی

این بالش وزن متوسطی دارد و بسیار راحت است. از نظر ظاهری شبیه به بالش دور گردنی که در بالا معرفی شد می‌باشد و بسیاری از طرفداران بالش دور گردنی به استفاده از این بالش دور گردنی فومی روی آورده اند. بالش دور گردنی فومی انتخاب بسیار مناسبی برای انواع مسافرت هاست زیرا به خوبی می‌تواند از سر و گردن شما محافظت کند. این بالش کاملا خاصیت ضد تعریق دارد زیرا روی آن از منافذ زیادی تشکیل شده است. حجم این بالش متوسط است و معمولا دارای یک کیف برای حمل آن می‌باشد. اگر می‌خواهید به سفر‌های طولانی مدت بروید، پیشنهاد می‌شود که از بالش دور گردنی فومی استفاده کنید چراکه این نوع بالش برای کسانی که مدام در سفر هستند و یا اینکه به سفرهای طولانی می‌روند بسیار مناسب است.

بالش مسافرتی طبی

بالش طبی در بیشتر مواقع توسط پزشک تجویز می‌شود و اکثربالش طبی کسانی که دچار مشکلات مربوط به سرور گردن هستند از بالش مسافرتی برای محافظت این نواحی استفاده می‌کنند. این بالش علاوه بر اینکه از سر و گردن شما محافظت می‌کند بلکه می‌تواند در این نواحی را کاهش دهد. بالش طبی از ساخته شده و به شکل هلال است. فوم به کار رفته در این نوع بالش ارتجاعی و انععطاف‌پذیر است و به بهترین شکل سر و گردن شما را در شرایط مناسب قرار می‌دهد. شکل این بالش کاملا متناسب با ساختار سر و گردن می‌باشد و در مکان‌های مختلف مانند منزل و حتی محل کار می‌توانید از آن استفاده کنید تا به سرعت متوجه تاثیر این بالش در تسکین درد و وضعیت این نواحی شوید.

چرا خرید بالش مسافرتی؟

چرا خرید بالش مسافرتی؟

شاید فکر کنید که این بالش مسافرتی یک وسیله‌ی اضافه برای بار مسافرت است در صورتی که اتفاقا این وسیله جزو مهم‌ترین تجهیزات مسافرت می‌باشد. اگر میزان بار مسافرت برایتان یک مسئله است شاید حتی لازم باشد از حجم لباس‌های خود کم کنید و این بالش را به آن اضافه کنید. خواب یکی از مهم‌ترین ارکان سفر است و تا شما خواب خوبی در سفر نداشته باشید، قطعا سفر خوبی نیز نخواهید داشت. بالش‌ طبی هوشمند با طراحی‌های پیشرفته ساخته می‌شود و از بهترین الیاف بالش تهیه شده است تا آسایش و راحتی را در سفر برای شما فراهم کند. این بالش‌ها نه تنها برای نگهداری سر و گردن شما در هواپیما، قطار، اتومبیل شخصی و… استفاده می‌شود؛ بلکه به عنوان بالش برای خواب شب هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *