چند پیشنهاد برای انتخاب روتختی نوجوان

بیشترین جایی که نوجوانان در آن احساس آرامش و امنیت می‌کنند، اتاق خوابش می­باشد. آن‌ها دوست دارند که اتاق خود را بنا به سلیقه‌شان تزیین کنند. طراحی اتاق خواب هنگامی چشم‌نواز می‌شود که وسایل اتاق با روکش تخت هماهنگی خاصی داشته باشد. در بازاری که انواع مدل‌ها و طرح‌های ملحفه و پوشش تخت موجود است، انتخاب یک طرح زیبا که در عین حال روی مد باشد و به جذابیت اتاق اضافه کند، انتخاب سختی است. اگر تصمیم گرفتید که روتختی نوجوان خود را متناسب با روحیات او انتخاب کنید، حتما طرح‌هایی مناسب دکوراسیون اتاق او که جذابیت های لازم را برای او دارد، در نظر بگیرید.

روتختی دخترانه

روتختی دخترانه یکی از عناصر بسیار مهم اتاق هر دختر نوجوان را تشکیل می‌دهد. این روتختی‌ها کمی از مدل پسرانه پیچیده‌تر هستند. در نتیجه انتخاب را برای ما سخت می‌کنند‌. فرقی نمی‌کند که بخواهید برای اتاق یک دختر بچه رویه تخت انتخاب کنید یا برای اتاق یک دختر نوجوان، زیرا انتخاب باز هم چالش برانگیز خواهد بود.

لازم به ذکر است که طراحی و تزئین اتاق خوابی که مخصوص دختر شماست، یکی از راه‌های اساسی است که می‌تواند در انتخاب روتختی نوجوان به شما کمک کند. زیرا هنگامی که بدانید رنگ دیوارها و اکثر وسایل فرزند شما چیست، راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام محصول می‌تواند با وسایل اتاق او همخوانی داشته باشد.

دکوراسیون اتاق باید کاملاً مطابق با خواسته‌های فرزند شما باشد تا او را مشتاق گذراندن اوقات فراغت و درس خواندن در اتاق خواب کند. اما از آنجایی که هر فردی هنگام خستگی به تختخواب خود پناه می‌برد، در نتیجه تخت خواب، عضو بسیار مهمی از اتاق خواب فرزندتان را تشکیل می دهد.

بنابراین، سعی کنید محصولی انتخاب کنید که جنس مرغوب و با دوامی داشته باشد. البته انتخاب این پوشش را باید کاملاً به عهده فرزند خودتان بگذارید. اما می توانید هنگام خرید روتختی دخترانه، او را همراهی کنید تا نکات مهمی را در آن، بررسی نمایید.

هنگام خرید روتختی دخترانه چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم؟

تزیینات تخت خواب دختران و روتختی نوجوان، کاملا به شرایط سنی و شخصیت او بستگی دارد. از همین رو، باید محصولی انتخاب شود که به شرایط سنی او نزدیک باشد. اگر می‌خواهید محصولی برای اتاق دختر بالاتر از ۱۲ سال بخرید، می‌توانید طرح‌های کودکانه و کارتونی را کنار گذاشته و به طرح‌های دیگر فکر کنید.

زیرا امروزه تنوع طرح‌ها بالا بوده و با خیال راحت و دستی باز می‌توانید برای خرید اقدام کنید. اگر در و دیوار اتاق سفید یا صورتی است، رنگ رویه سفید یا صورتی می‌تواند جلوه بسیار زیبایی به اتاق ببخشد. اما اگر رنگ وسایل و یا دیوار اتاق کرمی یا قهوه‌ای است، می‌توانید از روتختی‌هایی که رنگ‌های کرمی، نارنجی، قهوه‌ای و رنگ‌های گرم دارند، استفاده کنید. اما در کل پیشنهاد ما این است که از رنگ‌های شاد استفاده نمایید. زیرا در روحیه فرزند شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

روتختی پسرانه

اغلب روکش­های تخت پسرانه، در سری روتختی نوجوان موجود در بازار، با الهام از شخصیت‌های محبوب کارتونی طراحی و تولید می‌شوند. در نتیجه، دست شما هنگام انتخاب نوع پسرانه بسیار بازتر است. شما می‌توانید این روتختی‌ها را برای سنین ۷ تا ۱۵ سال انتخاب کنید. زیرا بسیاری از پسران نوجوان طرفدار این شخصیت‌های کارتونی هستند. در نتیجه اغلب روتختی پسرانه موجود در بازار تحت سلطه این شخصیت‌های کارتونی هستند. آنها در سایز بندی‌های روتختی یک نفره و دونفره موجود هستند که می‌توان بسته به اندازه تخت، آن‌ها را تهیه کرد.

اما علاوه بر روتختی‌های شخصیت‌های کارتونی، یکی از گزینه­هایی که بسیار در بازار پرفروش است مربوط به طرح‌های اسپرت می­باشد. طرح‌های اسپرت برای رده سنی ۷ تا ۱۸ سال مناسب هستند. مدل‌های اسپرت و فانتزی، دارای طرح‌هایی با شخصیت‌های معروف دنیای ورزش هستند که در بین پسرهای نوجوان طرفدار زیادی دارند.

روتختی نوجوان از نوع پسرانه اغلب دارای رنگ‌های تند و پرهیجان هستند و خیلی کم می‌توان رنگ‌های ساده و یا ملایم را مشاهده کرد. همین پرانرژی بودن رنگ‌های این محصول، باعث شده تا اتاق آن‌ها بیش از پیش چشم نواز شود.

چگونه می‌توانیم روتختی پسرانه انتخاب کنیم؟

هنگام خرید روتختی، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید طراحی و رنگ وسایل و دیوار اتاق فرزندتان است. همانطور که می‌دانید، طراحی خاص سرویس خواب پسرانه حساسیت خود را دارد. بنابراین، می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین وسایلی که می‌تواند به اتاق آن‌ها جلوه دیگری بدهد، روکش های تخت است.

اولین قدم برای خرید این است که به کیفیت پارچه و الیاف به کار برده شده در این محصول توجه کافی داشته باشید. سعی کنید رویه تخت مرغوبی خریداری کرده که قابلیت شستشو و عمر نسبتاً بالایی داشته باشد. اگر ست کردن روتختی نوجوان با وسایل اتاق برای شما سخت است می‌توانید از انواع ساده و در عین حال شیک استفاده کنید.

آنها قابلیت ست شدن با انواع کاغذ دیواری و وسایل اتاق را دارند و شستشوی آن‌ها ساده‌تر بوده و مشکلات کمرنگ شدن یا پاک شدن طرح چاپ شده بر روی خود را ندارند.

هنگام خرید رویه تخت پسرانه چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم؟

چند نکته حائز اهمیت وجود دارد که هنگام خرید روتختی پسرانه باید به آن توجه کنید. اگر می‌خواهید خرید خوبی داشته باشید نکات زیر را به خاطر بسپارید:

هنگام انتخاب مدل و طرح برای سرویس خواب پسرانه حتما به گروه سنی آن‌ها توجه داشته باشید. زیرا سلیقه و علایق کودکان در بازه‌های سنی مختلف دچار تغییر می‌شود. در نتیجه سعی کنید روتختی نوجوان خود را به گونه­ای انتخاب کنید که که بتواند تا چند سال دیگر بدون اینکه قدیمی شده باشد و برای گروه سنی او نیز مناسب باشد، استفاده کند.

به طور مثال درست است که طرح شخصیت‌های کارتونی بسیار محبوب هستند، اما ممکن است چند سال دیگر و با عبور از دوره نوجوانی فرزند شما به طراحی­های ساده‌تر علاقه مند شود.

همانطور که می‌دانید هر کسی روحیات تفاوتی دارد. به همین جهت نمی‌توان گفت که تمام پسران در نوجوانی به فوتبال، فضانوردی، نجوم و… علاقه مند هستند. کاری که شما باید انجام دهید این است که علاقه مندی فرزند خود را نسبت به برخی از موضوعات تشخیص دهید و بر همین اساس سعی کنید برای خرید روتختی نوجوان خود، متناسب با علاقه مندی‌ها و حالات او اقدام کنید.

جمع بندی

سعی کنید تا رنگ بندی و شلوغ بودن طرح رویه تخت را متناسب با میزان بزرگی و کوچکی اتاق فرزند خود انتخاب کنید. به طور مثال، بر اساس اصول طراحی دکوراسیون اتاق، استفاده از محصولاتی که دارای تنوع رنگ زیاد و طرح‌های شلوغ هستند، باعث می‌شوند تا فضای اتاق بسیار کوچک‌تر از حد معمول به نظر برسد. در نتیجه اگر اتاق فرزند شما کوچک است، می‌توانید از روتختی‌های ساده، برای بیشتر دیده شدن فضا استفاده کنید.

از کجا می‌توانیم روتختی برای نوجوانان تهیه کنیم؟

در صورتی که قصد دارید اقدام به خرید روتختی نوجوان کنید و به یک سرویس خواب پسرانه و دخترانه با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه نیاز دارید، احتمالاً به دنبال فروشگاهی هستید که بتوانید بهترین طرح و رنگ را با کیفیت مناسب خریداری کنید. شما می‌توانید با انتخاب از میان طرح‌های مختلف و با کیفیت فروشگاه کاورلت، روتختی مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر قصد انتخاب روتختی دخترانه و پسرانه ارزان و بر اساس سنین و سلایق مختلف را دارید با ما همراه باشید تا در ادامه به شما فروشگاه روتختی کاورلت را معرفی کنیم.

فروشگاه آنلاین کاورلت

مجموعه کاورلت برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در صنعت نساجی و کالاهای خواب فعالیت‌هایی برای بالا بردن سطح کیفیت فضای داخلی خانه داشته و با داشتن اهداف بلندمدت در این مسیر قدم برداشته است. مجموعه کاورلت به‌عنوان یک مجموعه مستقل در زمینه واردات محصولات برند و بین المللی توانسته با پشتیبانی ۲۴ ساعته خود و همچنین پاسخگویی به پیشنهادات و تمام نظرات مشتریان حداکثر رضایتمندی مشتریان را کسب کند.

این فروشگاه مدعی کیفیت کالاهای خواب خود است و نسبت به قیمتی که مشتریان هزینه می‌کنند می‌توانند روتختی و کالای خواب بسیار باکیفیتی دریافت کنند. همچنین این فروشگاه خود تولیدکننده محصولاتی با برند کاورلت است و هم یکی از واردکنندگان محصولات معتبر دنیا از جمله ترکیه با گارانتی کاورلت است. در نتیجه دست مشتری در هنگام انتخاب کالای موردنیاز خود بسیار باز است.

ویژگی‌های منحصر به فرد روتختی نوجوانان فروشگاه کاورلت چیست؟

در فروشگاه کاورلت با اولین نگاه می‌توانید انواع طرح‌ها و رنگ‌های روتختی دختران و پسران را مشاهده کنید. این رنگ‌ها و طرح‌ها آنقدر زیاد هستند که دوست دارید همه آن‌ها را بخرید. روتختی نوجوان در فروشگاه کاورلت بر اساس علایق و گروه سنی نوجوانان طراحی و وارد بازار شده است. ایده طراحی و دوخت این روتختی‌ها اغلب از شخصیت‌های کارتونی و ورزشی محبوب نوجوانان الهام گرفته شده و معمولاً برای سنین ۷ تا ۱۵ سال مناسب هستند.

نکته لازم به ذکر این است که روتختی نوجوان کاورلت هم در قالب دخترانه و هم در قالب پسرانه در سایت موجود هستند. در نتیجه خانواده‌ها بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانند خرید خود را ادامه دهند. از نظر جنس و الیاف روتختی‌های کاورلت باید به شما بگوییم که خیالتان کاملاً بابت این محصولات راحت باشد، زیرا این فروشگاه از بهترین و مرغوب‌ترین الیاف برای تولید روتختی‌های خود استفاده می‌کند.

سخن پایانی

طرح‌ها و مدل‌های روتختی پسرانه و دخترانه انواع مختلفی دارند و روز به روز به این تعداد اضافه می‌شود. در نتیجه شاید احتیاج داشته باشید تا با چند نکته مهم درباره خرید روتختی نوجوان و آشنا شوید. بنابراین در این مقاله فروشگاه کاورلت را به شما معرفی کردیم که می‌توانید انواع روتختی‌های مرغوب را با خیال راحت از آن‌ها تهیه کرده و با دیزاین اتاق فرزند خود ست کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *