همه چیز درباره روتختی مشکی ساده

خرید روتختی همیشه یکی از دغدغه‌های بزرگ برای افرادی است که قصد طراحی اتاق خود را دارند. افراد ساده­‌پسند به‌طورمعمول سراغ روتختی‌هایی که طرح‌های ساده و رنگ‌های مینیمال دارند می‌روند. روتختی مشکی ساده یکی از پرطرفدارترین روتختی‌های موجود در دنیا است. رنگ سیاه نشانه ظرافت، خوش ذوقی، قدرت و ظرافت طبع است.

روتختی تیره

شاید شما هم فکر می‌کردید که رنگ مشکی نشانه غم و عزا است. در حالی که کاملا در اشتباه بودید، زیرا رنگ مشکی رنگ بسیار شیک و قدرتمندی است و در عین حال وقار و رسمیت به همراه دارد. روتختی تیره یکی از بهترین رنگ‌ها برای تکمیل کردن سرویس اتاق خواب شما است. اگر دوست دارید سرویس اتاق خواب خود را هرچه سریع­تر تکمیل کنید، می توانید طرح­های فوق­العاده روتختی مشکی ساده را بررسی کنید.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید روتختی چیست؟

نمی‌توان از تأثیر انتخاب روتختی و زیبایی آن در طراحی اتاق راحت گذر کرد. کافیست چشمان خود را ببندید و اتاق را مجسم کنید. سپس متوجه می‌شوید که پررنگ‌ترین قسمت اتاق شما، مربوط به تخت خوابتان و روتختی آن است. در حالت عادی هم هنگامی که به اتاق خواب وارد می‌شوید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند تخت و روتختی آن است.

بنابراین، می‌توان گفت روتختی یکی از مهم‌ترین المان‌های هر اتاق خواب محسوب می‌شود که اگر به درستی انتخاب گردد، می‌تواند اتاق را بسیار لوکس و زیبا جلوه دهد. از آنجایی که فرایند انتخاب روتختی یک فرایندی بسیار حساس است؛ باید به چند فاکتور مهم هنگام خرید روتختی توجه کنید. این فاکتورها عبارتند از:

جنس روتختی

اولین فاکتوری که هنگام خرید یک روتختی باید توجه کنید جنس روتختی است. زیرا دوام و ماندگاری آن هنگام شستشو و استفاده مداوم بسیار مهم است. روتختی مشکی در انواع ابریشم، نخی، کتان، ساتن، بافت و… تولید می‌شوند. بنابراین، برای خرید در قدم اول شما باید جنس مناسب روتختی خود را انتخاب کنید.

به طور معمول روتختی‌هایی که جنس نخی و کتان دارند در تمام فصل‌ها قابل استفاده هستند و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند. از طرفی دیگر، روتختی‌های ابریشم و ساتن بیشتر جنبه تزیینی و تجملی دارند و شستشوی آن‌ها به مراتب سخت‌تر است.

مدل روتختی

روتختی‌ها، در انواع کاوری و لحافی تولید می‌شوند. در روتختی لحافی، ملحفه و لحاف روتختی به یکدیگر دوخته شده‌اند و روتختی مانند روانداز بر روی تخت قرار داده می‌شود. اما روتختی کاوری مانند یک ملحفه دوخته شده برای لحاف است و لحاف داخل روتختی جای داده می‌شود.

هر کدام از این روتختی‌ها، از جمله روتختی مشکی، یک سری مزایا و معایب دارند. اما در انتخاب بین روتختی لحافی و کاوری باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که روتختی کاوری امکان تعویض بدون نیاز به تعویض لحاف را دارد در نتیجه هزینه کمتری برای شما به همراه خواهد داشت. از آنجایی که تنوع در طرح‌ها و رنگ آن بیشتر است؛ بنابراین  با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در نتیجه همانطور که متوجه شدید روتختی کاوری برای خریداران در اولویت بیشتری قرار دارد.

قیمت روتختی

یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید روتختی ساده قیمت آن است. به طور معمول مهم‌ترین فاکتوری که تعیین می‌کند قیمت روتختی چقدر باشد، جنس پارچه است. البته مدل و سایز روتختی نیز در تعیین قیمت آن اثرگذار است. پیشنهاد ما این است که از خرید روتختی‌های ارزان قیمت خودداری کنید.

زیرا روتختی مشکی، مهم‌ترین قسمت از اتاق خواب شما است که جلوه زیبایی به آن می‌بخشد. همچنین از آنجایی که روتختی‌ها به طور مستقیم با پوست شما در ارتباط هستند، باید چند هفته یکبار شسته شوند. در حالی که انتخاب جنس بی‌کیفیت باعث می‌شود تا در هنگام شستشو خیلی سریع تغییر رنگ داده و یا طرح روی آن‌ها پاک شود. سعی کنید روتختی با کیفیتی تهیه کنید تا ماندگاری و دوام بیشتری داشته باشد.

ست کردن طرح و مدل روتختی

در اتاق خواب المان‌های زیادی وجود دارد که تعیین کننده دکوراسیون و دیزاین اتاق خواب شما هستند. یکی از این موارد مهم روتختی است. در هنگام خرید روتختی، باید به مواردی مانند رنگ سرویس خواب، رنگ پرده‌ها، رنگ دیوارهای اتاق و… دقت کنید. زیرا هماهنگی این رنگ‌ها با یکدیگر می‌تواند هارمونی بسیار زیبایی ایجاد کند.

رنگ روتختی

اما یکی از مهمترین بخش‌ها هنگام خرید روتختی انتخاب رنگ مناسب است. انتخاب مانند روتختی مشکی یک رنگ جذاب که با دکوراسیون اتاق خواب شما هماهنگی داشته باشد می‌تواند طراحی اتاق خواب شما را از این رو به آن رو کند. معمولاً روتختی‌های ساده و تک رنگ برای اتاق خواب‌های شلوغ و روتختی‌های طرح دار و رنگی برای اتاق خواب‌هایی که ساده و مینیمال هستند، انتخاب مناسبی خواهند بود.

اما از آنجایی که دقت در هماهنگی رنگ بین روتختی با دیگر اعضای اتاق اهمیت زیادی دارد، در ادامه قصد داریم تا در بخش دیگر به توضیح این موضوع بپردازیم.

انواع رنگ روتختی و انتخاب‌های پیش رو

برای اینکه بهتر متوجه شوید چه رنگ رو تختی برای شما مناسب‌تر است، راهنمای رنگ‌های زیر را بخوانید.

روتختی سفید

روتختی سفید، یکی از پرطرفدارترین روتختی‌ها است و به دلیل اینکه نور را منعکس می‌کند، اتاق خواب شما را دلبازتر و بزرگتر نشان می‌دهد. همچنین این روتختی‌ها به راحتی با رنگ‌های تیره ست می‌شوند در نتیجه اگر قصد خرید روتختی مشکی داشتید می‌توانید در کنار آن از رنگ سفید استفاده کنید.

رنگ طوسی

یکی دیگر از رنگ‌های محبوب در روتختی که جزو روتختی تیره قرار می‌گیرد رنگ طوسی است. طیف‌های رنگ طوسی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها هنگام چیدمان کلاسیک و مدرن اتاق خواب است. از آنجایی که طوسی یک رنگ خنثی محسوب می‌شود؛ بنابراین با انواع رنگ‌ها مانند سفید، مشکی، آبی و… به راحتی ست می‌شود و جلوه خاص و شیکی را به اتاق هدیه می‌دهد.

روتختی مشکی

اما بدون شک یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین روتختی‌ها متعلق به روتختی مشکی است. انتخاب این رنگ برای روتختی پیشنهاد بسیار متفاوت و جسورانه‌ای است. روتختی تک رنگ مشکی، به راحتی با رنگ‌هایی مانند طوسی و سفید و یا هر رنگ دیگری ست می‌شود. در نتیجه دست شما هنگام ست کردن آن با وسایل اتاقتان باز است. اما اگر می‌خواهید روتختی تیره یا مشکی تهیه کنید، می توانید به فروشگاه کاورلت مراجعه نمایید.

روتختی مشکی یا سیاه کاورلت

مشخصات منحصر به فرد روتختی مشکی

استفاده از رنگ‌های متضاد همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن اتاق هستند. وقتی از رنگ‌های متضاد صحبت می‌کنیم در ذهن همه ما رنگ سفید و مشکی می‌آید. اگر از رنگ‌های متضاد استفاده نکنیم به خصوص اگر تمامی اتاق سفید باشد، اتاق خیلی روشن و کسل کننده به نظر می‌آید.

در حالی که ممکن است خیلی از افراد هنگام چیدمان اتاق خود ریسک نکنند و از رنگ‌های متضاد استفاده ننمایند، اما باید بدانند که استفاده درست و بجا از رنگ‌ها می‌تواند اتاق را مدرن و زیبا کند. روتختی کاوری که در رنگ‌های مشکی، طوسی و سفید موجود است، از نظر روانشناسی مناسب افراد مستقل و جدی است.

زیرا همانطور که در مقدمه هم اشاره کردیم رنگ روتختی مشکی نماد قدرت و ظرافت است. در ست روتختی کاوری که به رنگ مشکی است، تمامی اجزای آن از جمله روبالشتی، ملحفه روانداز و کاور لحاف رنگ مشکی دارند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید آن را با وسایل اتاق خود ست کنید.

فروشگاه آنلاین کاورلت

مجموعه کاورلت برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در صنعت نساجی و کالاهای خواب فعالیت‌هایی برای بالا بردن سطح کیفیت فضای داخلی خانه داشته و با داشتن اهداف بلندمدت در این مسیر قدم برداشته است. این مجموعه، به‌عنوان یک مجموعه مستقل در زمینه واردات محصولات برند و بین المللی توانسته با پشتیبانی ۲۴ ساعته خود و همچنین پاسخگویی به پیشنهادات و تمام نظرات مشتریان حداکثر رضایتمندی مشتریان را کسب کند.

این فروشگاه مدعی کیفیت کالاهای خواب در کیفیت بالاست و نسبت به قیمتی که مشتریان هزینه می‌کنند می‌توانند روتختی و کالای خواب بسیار مناسبی دریافت کنند. همچنین این فروشگاه، تولیدکننده محصولاتی با برند کاورلت است و هم یکی از واردکنندگان محصولات معتبر دنیا از جمله ترکیه با گارانتی کاورلت می باشد. در نتیجه دست مشتری در هنگام انتخاب کالای موردنیاز خود بسیار باز است.

سفارشی کردن روتختی ها

نکته لازم به ذکر این است که اگر می‌خواهید ملحفه شما کش­دوزی شده باشد، ابتدا ارتفاع تشک خود را در سایت کاورلت وارد کنید و سپس توضیحات مربوط به سفارش خود را بنویسید. توجه داشته باشید که حتما ارتفاع تشک خود را به درستی وارد نمایید. زیرا برای کش دوزی ملحفه ضروری است.

اما از جمله مزایای روتختی تیره و ساده می‌توان به راحت شسته شدن و شیک بودن آن اشاره کرد. این ست از روتختی‌های مشکی ترکیب بسیار خوبی با رنگ‌های روشن مانند سفید و رنگ‌های دیگر دارند. بنابراین، خیلی نیاز نیست برای ست کردن آن به دردسر بیفتید. پارچه روتختی مشکی کاورلت از جنس ابریشم است که بالاترین کیفیت ممکن در ست‌های روتختی را دارند.

از طرفی دیگر این فروشگاه، در صورت رعایت شستشو، روتختی‌های خود را گارانتی می‌کند. از همین رو، با خیال راحت می‌توانید خرید خود را انجام دهید. ست روتختی کاورلت در انواع سایز قابل سفارش است و شامل چهار تیکه روتختی رنگی، کاور لحاف، ملحفه روانداز و دو عدد روبالشتی است.

سخن پایانی

از آنجایی که روتختی یک المان مهم و تاثیرگذار در اتاق خواب است؛ بنابراین، درباره انتخاب روتختی و یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های آن یعنی مشکی نهایت دقت را داشته باشید. با خرید روتختی مشکی از فروشگاه کاورلت می‌توانید آن را با دیگر اجزای اتاق خود به راحتی ست کنید و یک فضای مدرن و کلاسیک را به وجود آورید.

یک دیدگاه

  1. امین سیف گفت:

    رو تختی ساده مشکی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *