جدیدترین تخت خواب دخترانه

از مهم‌ترین وسایلی که باید در هر اتاق خوابی باشد می‌توان به تخت خواب اشاره کرد. وجود تخت خواب در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیر بسزایی دارد. در اتاق خواب دختران می‌توان از تخت خواب دخترانه، میز آرایش، کمد، پاتختی و … استفاده کرد. در سال‌های اخیر تخت خواب دخترانه در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود که می‌توانید با توجه به سلیقه فرزند خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که بعد از خرید تخت خواب، باید روتختی دخترانه نیز تهیه کنید تا زیبایی تخت و اتاق خواب تکمیل شود.

تخت خواب دخترانه شیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

تخت خواب دخترانه شیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

امروزه با توجه به هزینه‌ای زیاد و همچنین کیفیت‌های متفاوت انتخاب تخت خواب دخترانه مناسب کمی دشوار است. در این بخش می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های تخت خواب دخترانه آشنا کنیم.

۱. رنگ

اولین و مهم‌ترین نکته در انتخاب تخت خواب دخترانه، رنگ آن است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه فرزند خود و تم رنگی اتاق خواب، رنگ تخت خواب را انتخاب کنید. برای مثال رنگ صورتی همیشه مورد علاقه دخترها بوده است یا اینکه از رنگ سفید استفاده کنید زیرا هیچ زمانی قدیمی و از مد افتاده نمی‌شود. همچنین می‌توانید از ترکیب‌های رنگی متفاوت استفاده کنید، برای مثال ترکیب رنگ‌های طوسی و صورتی، سفید و مشکی، آبی و زرد و … می‌تواند مورد پسند شما باشد. همچنین می‌توانید این ترکیب رنگ را در تمامی وسایل اتاق خواب به کار ببرید.

۲. سبک طراحی

ظاهر و طراحی تخت خواب امر بسیار مهمی است. برای مثال اگر شما دو فرزند دارید که یک اتاق خواب مشترک دارند می‌توانید از تخت‌های دو طبقه استفاده کنید. طراحی این نوع تخت‌ها تغییر و تحولات زیادی داشته است. برای مثال شما می‌توانید ترکیب از تخت‌ها را با کمد یا کشو و حتی میز مطالعه سفارش دهید. همچنین می‌توانید به صورت جداگانه برای هر فرزند خود یک روتختی جداگانه طبق سلیقه او انتخاب کنید. برای مثال یک روتختی نوجوان و یک روتختی فانتزی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

۳. تخت خواب فانتزی

اگر فرزند شما به شخصیت‌های کارتونی علاقه دارد می‌توانید از تخت خواب‌های فانتزی استفاده کنید که بر روی قسمتی از آن شخصیت‌های کارتونی کار شده است. این طرح‌ها به صورت سفارشی نیز تهیه می‌شوند. برای مثال تخت‌های پسرانه به شکل ماشین یا پمپ بنزین هستند.

سرویس خواب دخترانه شامل چه بخش‌هایی است؟

سرویس خواب دخترانه شامل چه بخش‌هایی است؟

سرویس خواب دخترانه دارای ۶ بخش متفاوت است که هر کدام از این بخش‌ها ممکن است بر روی سرویس نباشد که می‌توانید به صورت جداگانه آن را سفارش داده یا تهیه کنید. این بخش‌ها عبارتند از:

  • تخت خواب
  • آینه
  • میز آرایش
  • کمد
  • پا تختی
  • پاف

قیمت تخت خواب دخترانه چقدر است؟

قیمت تخت خواب دخترانه چقدر است؟

قیمت تخت خواب دخترانه بسته به نوع سفارش و سلیقه شما کاملا متفاوت است. برای مثال تخت خواب‌های فانتزی قیمت به نسبت بالاتری دارند. همچنین باید در نظر بگیرید که هر چه آیتم‌های سرویس خواب کامل‌تر و بیشتر باشد هزینه تمام شده نیز بیشتر خواهد بود. در کنار خرید تخت خواب باید به خرید پتو یا روتختی نیز توجه کنید و قیمت آن را نیز در نظر بگیرید.

انواع مدل تخت خواب دخترانه

انواع مدل تخت خواب دخترانه

تخت خواب‌های دخترانه انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه فرزند خود می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب کرده و سفارش دهید. در ادامه به بررسی مدل‌ها مختلف تخت خواب دخترانه می‌پردازیم.

تخت خواب دخترانه ساده

تخت خواب دخترانه ساده

تخت‌های یک نفره دخترانه طرح‌های بسیار متنوعی دارند. طراحی ساده و زیبا یکی از انواع مدل‌های تخت خواب دخترانه است که هیچ زمان قدیمی نمی‌شود. این تخت خواب‌ها اکثرا به صورت ساده بدون هیچ طرح خاصی در بازار وجود دارند. اما تنوع رنگی آن‌ها بسیار زیاد است.

مدل تخت خواب دخترانه سفید

مدل تخت خواب دخترانه سفید

همانطور که گفتیم رنگ سفید همیشه مورد پسند نوجوانان و دختران است زیرا به راحتی می‌تواند با رنگ‌های دیگر ست شود و هیچ زمانی از مد نمی‌رود.

تخت دو طبقه دخترانه

تخت دو طبقه دخترانه

همانطور که می‌دانید آپارتمان‌های امروزی فضای زیادی ندارند و بسیار کوچک و کاربردی ساخته می‌شوند. اکثر خانواده‌ها که دارای دو فرزند هستند و یک اتاق خواب برای فرزندان خود دارند، باید تخت دو طبقه تهیه کنند. تا هم فضای بیشتری برای استفاده باقی بماند و هم تعداد کمد و کشو بیشتری داشته باشند. این مدل از تخت خواب‌ها را می‌توانید در طرح‌های مختلف و با تعداد کشو و کمد دلخواه سفارش دهید.

مدل تخت خواب دخترانه پرنسسی

مدل تخت خواب دخترانه پرنسسی

اتاق و سرویس خواب پرنسسی برای هر دختری آرزو است. این نوع تخت خواب‌ها به صورت کالسکه، قصر و … طراحی می‌شوند و دارای رنگ‌های پاستیلی و روشن هستند. طراحی این تخت خواب‌ها الهام گرفته از کارتون‌های دخترانه است. این نوع تخت خواب‌ها برای اتاق نوزادان دختر نیز بسیار مناسب هستند فقط باید بتوانید یک روتختی نوزاد مناسب نیز با آن ست کنید.

تخت خواب فانتزی دخترانه

تخت خواب فانتزی دخترانه

همانطور که گفتیم تخت خواب‌های فانتزی با توجه به شخصیت‌های کارتونی و افسانه‌های دخترانه طراحی می‌شوند. همچنین می‌توانید برای طراحی دکوراسیون اتاق از دکوری‌های فانتزی و رنگ‌های کارتونی استفاده کنید. برای مثال طرح‌های الهام گرفته از باربی، کیتی، السا و آنا و … می‌تواند برای اتاق دختران زیبا باشد.

تخت تاشو یک نفره دخترانه

تخت تاشو یک نفره دخترانه

اگر فضای اتاق خواب فرزند شما کوچک است، استفاده از تخت تاشو یک نفره انتخاب بسیار مناسبی است. تخت تاشو دخترانه در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. همچنین می‌توانید در فضای اتاق از کمد، میز آرایش، میز تحریر و … استفاده کنید.

تخت خواب دخترانه کمجا

تخت خواب دخترانه کمجا

در فضاهای کوچک بهترین مورد، تخت‌ خواب‌های کمجا هستند که با دیگر اقلام سرویس خواب ارائه می‌شوند. برای مثال علاوه بر تخت خواب می‌توانید میز آرایش، میز تحریر، کمد و کشو نیز داشته باشید.

تخت خواب دو طبقه فلزی

تخت خواب دو طبقه فلزی

تخت خواب‌های دو طبقه فلزی نسبت به نوع چوبی خود قیمت پایین‌تری دارند. در صورتی که می‌خواهید انتخاب اقتصادی‌تری داشته باشید تخت خواب‌ها فلزی کاملا مناسب اتاق خواب فرزندان شما هستند.

نتیجه گیری

داشتن تخت خواب دخترانه یکی از اساسی‌ترین موارد برای اتاق خواب زیبا است. تخت خواب راحت در خواب خوب تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مقاله انواع تخت خواب دخترانه را با یکدیگر بررسی کردیم تا بتوانید با توجه به متراژ اتاق، وسایل مورد نیاز در سرویس خواب و سلیقه فرزندتان، تخت خواب مورد نظر را تهیه کنید. همچنین انتخاب روتختی برای هر نوع تختی بسیار ضروری است. شما می‌توانید برای خرید روتختی دونفره به فروشگاه اینترنتی کاورلت به آدرس coverlet.ir مراجعه نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *